MIT CSINÁL EGY MARKETINGES?


A marketinges feladata: a vásárlók igényeinek maximális kielégítésének érdekében elemzi a piacot, a versenytársakat, meghatározza a termékeket és szolgáltatásokat, a hozzájuk tartozó árakat és befolyásolja a vásárlókat.

A MARKETING FOGALMA ÉRTHETŐEN, KONYHANYELVEN

Egy lehetséges definíció a sok közül:  MARKETING FELADATA MINDEN OLYAN VÁLLALATI TEVÉKENYSÉG, AMELY A VEVŐK/FOGYASZTÓK IGÉNYEINEK KIELÉGÍTÉSE ÉRDEKÉBEN ELEMZI A PIACOT, MEGHATÁROZZA AZ ELADNI KÍVÁNT TERMÉKEKET ÉS SZOLGÁLTATÁSOKAT, MEGISMERTETI AZOKAT A FOGYASZTÓKKAL, KIALAKÍTJA AZ ÁRAKAT, MEGSZERVEZI AZ ÉRTÉKESÍTÉST ÉS BEFOLYÁSOLJA A VÁSÁRLÓKAT A PROFIT MAXIMALIZÁLÁSA ÉRDEKÉBEN.

Meal Balance® zöld smoothie
60% KEDVEZMÉNY a 2-ik Life Care

vegán termék

a spenót javítja a látást

a klorofil hatékony a fertőzésekkel szemben

a moringa vitaminokban és ásványi anyagokban gazdag tápanyag

Katalógus Ár
5389.99 HUF
Következő értéktől leárazva
5690.00 HUF
   
Nettó mennyiség:
150 g
* Az ár HUF van kifejezve és ÁFÁT tartalmaz.

60% KEDVEZMÉNY a második termék

BEMUTATÁS

Az egészséges és 100%-ban természetes zöld keverék támogatja az immunrendszert, a csontrendszert és szívműködést. A spenót kiváló antioxidáns, javítja a látást, csökkenti a gyulladásokat. A klorofil harcol a fertőzések ellen, és hozzájárul a hemoglobin képződéséhez. A moringa gazdag tápanyag ásványi savakkal és vitaminokkal, amelyek szabályozzák a szervezet működését. Kiváló azok számára (de nem csak nekik), akik vegán vagy vegetáriánus életmódot folytatnak.

ELONYÖK ÉS HATÁSOK

A Meal Balance® zöld smoothie, egy olyan 100%-ban természetes keverék, amely BIO spenótot, moringa-t, csalánt, zöld árpát és spirulint tartalmaz. Ennek köszönhetően vitaminokban és ásványi anyagokban gazdag táplálkozást biztosít. Sőt, ha mindezt almával, körtével vagy ízlés szerint más gyümölccsel színesítjük, akkor egy finom, változatos és egészséges reggelit, uzsonnát, vagy vacsorát kapunk, amely segít megerősíteni az immun-, a csont- és a kardiovaszkuláris-rendszert.

HASZNÁLATI UTASITÁS

Nettó mennyiség: 150 g (kb. 30 adag). Egy pohár smoothie-hoz keverjünk össze a konyhai robotgéppel egy kanál port (5-6 g) 200 ml vízzel, vagy más folyadékkal és gyümölcsökkel (banán, alma, kivi). Naponta 1-2 adag fogyasztása ajánlott.

ÖSSZETEVOK

50% BIO spenótpor, 5% moringa, 20% csalán , 20% zöld árpa , 5% spirulin

ELVÁRÁSOK ÉS TANÁCSOK

Állati eredetű összetevők nélkül
Nem tesztelik állatokon

VÉLEMÉNY

Nincs egy vélemény sem hozzáadva. Adja hozzá Ön az elsot
Egy vélemény hozzáadásához hitelesített.




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon